10 mei 2026:de Rikkenrit naar Arendonk

8.30 bij iets frisere temperaturen dan we al gewoon waren vertrokken we met 8 aan de club.

Sabine als enige vrouwelijke telg ,we waren ook heel tevreden dat we enkele renners van de A ploeg mochten verwelkomen ,Ken ,Guykes en Ben met elk zijn reden om met ons eens mee te rijden.

De ene omdat de alcool gewonnen had van de kop en de andere om te sparen met vooruitzicht op de zware Vogezenritten van komende dagen.

Dus met 8 en stevige tegenwind ging het via mooie landelijke wegen richting Arendonk.Rond de klok van 10 kwamen we aan het café de Voskes.Daar waren de restanten van de voorbije nacht nog zichtbaar waren!Nog vuile en lege glazen op den toog,afgebroken wc bril op de toiletten en den Dirk (rare maar sympathieke café baas ) was ook nog niet helemaal helder.Een bestelling van 4 koffie’s en 4 cola’s bleek een moeilijke opdracht.Maar we vermoeden dat den Dirk ook zoals sommige renners ook iets van onder den toog pakt😂.

Sommige onder ons vermoede dat er verborgen camera’s waren 😂. Hij maakte het goed met lekkere koekjes en chocolade. Na ééntje drinken hebben we onze rit verdergezet. Al een geluk want den Dirk moest nog zijn toiletten kuisen en zij’n gras afknippen want de madeliefjes moesten blijven staan.

Met de wind in de rug ging het vlotter en het doordraaien ging vlot en waren we iets na de middag terug op de club na net geen 90 km’s waar we vergezeld werden door fast Stefke die op zijn eentje rap efkes 90 km had gereden en waar weer de nodige hapjes en drankjes werden verorberd

Bedankt aan de mede fietsers voor de aangename rit.
Grts en tot de volgende